baby sitter...

hari ni masuk hari ke4 gua jadi baby sitter..
hahaha..wei..gua x reti jage budak ar..
damn!

untuk pengetahuan korang yang x berape nak kenal gua..
gua ni x penah ade adik..
yup! gua anak last..manje2 gitu..^_^..

manje tu xda lar..biase2 je na..
mak ayah gua mmg syg gua..
tapi gua bukan anak manje..

gua acceli xsuke budak2..
gua rimas..bile tyme cam ni..
gua jadi x tentu hala..damn!

acceli tu anak sedare gua..
gua punye abang yang sulung..
die pi outstation kat shah alam..
n wife die sibuk menguruskan diri utk terberanak dlm couple of week ni ha..
a.k.a. nk due date lar ni..

cam kilang anak?
xda lar...biase je..
ni nk msuk anak ketiga dlm usia 5 taun berkahwin..
biase ar tu kan?lain lar kalo dlm 5 taun..5 ank..
tu GELOJOH!

task pertame gua..
membersih kan najis2 yang bertempiaran keluar dari dot dot dot..
korg taw kan ape tuh..

damn!
geli siot..dulu penah gak wat keje bende ni
tapi di sbb kan tahap kegelian gua tahap gaban..
gua basuh gune kaki gua..geli nk pegang ngn tangan..^_^..

akibat dari perbuatan gua yang agak tidak senonoh tu..
benjol kepale gua kene hentak siku mempelam penangan dari mak gua..
sakit lar mami!



A.s said - cam ne ngn anak gua nati ea?

0 Responses

Nak Tengok Tapak Kaki Bley??