damn!!

saLam..

hari ni cam biase..gua bangun tido pukul 630 pagi untuk menunaikan tanggungjawab gua terhadap Ilahi...biase ar lar tu kan? x kan dah pukul 740 baru nak solat..tu bukan subuh gajah dah..tu subuh dinasor..agak ar bai..gua sembahyang punya orang..

tetiba gua rasa lain..semacam..apsal ni? haish..kenapa lak ni...gua jadi hairan..nak kate gua pi karok..tu dah 2 3 hari yang lepas..ehem3x...testing3x...testing 1 2 3...uhuk3!! alamak..sakit tekak ar doe...apsal lak ni? mungkin kah di sebab kan terlalu banyak makan nasik minyak semalam? atau pun makan minyak hasil sambal tumis mak gua? haaa...atau pun sbb x XOXO yang sudah hampir memakan masa selama 24 hours??

damn!
terpaksa lar gua mencari XOXO pepagi buta ni...sudah lar XOXO semalam sudah abesh..xda stock..nk pegi beli pon gua tengah kering? adoiyai..terpaksa ar menahan..tunggu akak kesayangan gua belikan..
sampai malam pulak batok xberhenti...adoiyai..nampak nya air cool rhino dan sepeket strepsil menjadi peneman gua malam ni..damn!

p/s-nasib audition mentor edry dah lepas..kalo x gua pegi dengan suare serak2 basah ni..mane taw beley jadi popular..hahaha!!
1 Response
  1. bidadari Says:

    salam..

    tak mo gumpat dosaa...
    cuma nak ajak tuanblog santai kat blog sy tu jer..:):)


Nak Tengok Tapak Kaki Bley??