kenapa..

saLam..

hari ni mood gua agak cam g****ng...memanjang nk sedey jer..dari semalam agi..gua stress, marah, malu..semua ade ar..cume gua xdapat nk meluahkan secara terus menerus..sbb gua xda sapa2 kat sini..kawan? sume kwn gua tengah syok belajar..gua malas nk kacau...awek? gua xda awek n gua x cukup sempurna nk ade awek...

gua sedey banyak sebab..kawan baik gua lari...maybe sebab gua confess perasaan gua kot..tapi gua syg die...gua x dapat nak sambung degree gua..ni lah sebab utama gua sedey bangat! ramai orang tanya gua .. kenapa x sambung degree? sampai junior yang x penah tegur gua..dengan perasaan x malu nya die tanya soalan killer nih.....

adess!! gua tersentap! apsal minah sabah ni nyibuk sangat...gua xpenah berkomunikasi dengan dia di alam maya ni..tetibe je tanya gua soalan killer cam gini...gua paham..minah ni x taw perangai gua..gua x suka orang yang gua x berapa rapat sibuk2 hal gua... pantang mak ayah belah kak tiri gua taw!

gua bukan xmo or x suka smbung degree gua..gua lagi suka mengadap assignment, test2, kuiz2 and muka lecturer n kwn2 gua yang xberapa hensem and lawa sangat tuh..sebab nya 1 jer...gua suka sangat belajar si samping kawan2 gua yang x seberapa hensem n cantik tuh! tambah lagi kalo subject yang gua minat..memang memberi kan gua kepuasan!

gua x penah fed up study! siyes! kalo lu orang mau kata gua tipu..suka hati..ikhlas gua cakap..kalo nk cakap gua suka pulun tu xda lar..cuma gua rindu stress2 yang datang kat gua bile time buat assignment n test tuh..rindu gilar!

bukan sebab gua punya pointer gua x dapat nak sambung study..bukan pasal benda lain..gua ada masalah peribadi yang gua sendiri x dapat nak selesai kan mahupun family gua...agak tension gua...


p/s-gua nak terus amik pHd bley??
1 Response
  1. Awie Omar Says:

    haloo... boleh tak nak follow? jom follow me lak
    hehehe http://notaekstravaganza.blogspot.com


Nak Tengok Tapak Kaki Bley??