salah kah...

saLam...

entry gua semlm mendapat jawapan dari entry si dia.. biar lah entry kali ini gua menjawap segala persoalan yang terbuku dihati gua dan si dia..mmg agak childish bila gua post sumthng yang agak sensitive dan lebey2 lagi dalam hal kita ni...tapi gua tak ada tempat untuk mengadu...gua harap blog ini saja yang memahami gua...kalau gua nk terus terang kat si dia..gua takut sangat gua melukai hati si dia dan mungkin terjadi lagi bila gua stop contact si dia kerana itu membuat gua GILA...

tetapi si dia tidak dapat memahami hati gua yang kering2 basah ni atau dalam kata lain dalam hati ada taman...ye gua taw selama hari ini gua mmg baik dengan si dia..gua banyak tlg si dia..gua banyak bagi nasihat pada si dia...gua banyak dengar prob2 yang mungkin bagi gua kecik tapi besar bagi si dia..gua tabah mendengar segala apa yang dicerita kan dan gigih juga mencerita kan hal2 peribadi gua..

tetapi gua bukan buat semua ini untuk mengharap kan balasan seperti yang si dia sangka..gua tidak terpikir jika gua tlg si dia mungkin gua jatuh hati sama gua...TIDAK sama sekali..gua cuma harap si dia pikir gua sentiasa berada disisi si dia sama ada senang atau pun susah..gua tidak pernah mengharap apa2 balasan dari sedia..sedih sekiranya di pikir kan bila si dia sanggup terpikir begitu sekali..GUA BETUL2 IKHLAS!

gua rasa si dia tidak perlu berasa bersalah bila terjadi nya seperti ini..mungkin gua dengan si dia di takdir kan hanya untuk MENJADI SEORANG KAWAN sahaja...mungkin gua dengan si dia tiada jodoh untuk bersama...apakan daya gua hanya seorang insan yang punya perasaan dan hanya punya angan2 untuk bersama si dia..

cuma gua terpikir..
salah kah gua MENCINTAI si dia..
salah kah gua MENYAYANGI si dia..
salah kah gua TERLALU MENYUKAI si dia..

gua tahu gua bukan enggang yang mampu terbang tinggi dan setaraf enggang2 yang lain..
gua hanya pipit kerdil yang hanya mampu terbang dan tidak mampu menyaingi si enggang..

jika si dia membaca entry gua kali ini..gua benar kan si dia untuk membuat palat pada gua..untuk membuat gua sakit hati..supaya gua dengan mudah melupakan dan melepas kan si dia dengan secara rela...kerna itulah saja yang boleh membuat gua lupakan si dia dengan mudah dan cepat....

p/s- si dia bukan  just one part or even a dot in my stretch of life...ur everything i have..
0 Responses

Nak Tengok Tapak Kaki Bley??