fuhhhh..

Salam semua..

Alhamdulillah...
syukur kepada tuhan yang memberi rahmat...sbb ape?? sbb Dia telah byk memberikan rahmat kepada aku dan sekalian hamba2 Nya...alamak sudah menjadi ustaz lar plak...hahah..xpe..kdg2 kene muhasabah diri gak...
:p

aku bersyukur sbb my dear lappy dah okie..hahah..thanks to my fren zharif sbb menolong membaiki dengan tanpa bayaran..kalo x..mane nk cari duit skunk ni sbb ako totally broke giler ni..huhu..
syukur gak sbb its just minor je rosak jer...spyware msuk..lain kali tobat aku nk download bende bodoh tu...
bende bodoh tu gak ar telah menjahanam kan aku..hahaha..
TOBaT wei!!

tapi..biler dipikir kn, biler xda my lappy ni..rase bushan yg teramat gak lar..sbb aku dah biase dgn my lappy..
kdg2 tido pon ngn die...dah anggap cam bini no 1 plak..ade ker aku bini no 2??
hahahah...

neway..thanks to zharif lar sbb sgt2 baik hati membaiki lappy aku dgn FOC..hahhaha
tu yg aku suke giler...

rase smpai sini kot entry kali ni...next time kalo ade mase..aku post agi entry ni..hehehe..
chow dlu!!!
0 Responses

Nak Tengok Tapak Kaki Bley??